geninitrd & PROBEIDE

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 25 Cze 2006, 11:23:44 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

[...]

> Jak ją masz jeszcze gdzieś ponownie to mailnij na pld-rc-scripts tak by się
> zarchiwizowała (póki co jej tam nie widzę
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-rc-scripts/).

Ja niestety nie jestem na pld-rc-scripts zapisany. Będzie więc proście
jak otworzysz swoją skrzynkę pocztową, znajdziesz e-mail który Ci
wysłałem 15.08.2005 i po prostu zfrowardujesz gdzie trzeba. Jak by Ci
się nie udało znaleźć to dołanczam także i do tego maila.

--