gnome2.14 -> cdrom [dłuższe]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 25 Cze 2006, 20:55:00 CEST

--- Cezary Krzyżanowski <dhubleizh w o2.pl> wrote:

> Przeczytałem posta, na który odpowiadasz i zastosowałem się do niego.
> Efekt:
>
> [czarny w melchior ~]$ rpm -q kdebase-core kdelibs hal pmount kernel udev
> kdebase-core-3.5.3-2.athlon
> kdelibs-3.5.3-1.athlon
> hal-0.5.7-4.athlon
> pmount-0.9.11-1.athlon
> kernel-2.6.16.20-1.athlon
> udev-093-0.2.athlon
>
> Urządzenia się pięknie montują same, lub jak je poproszę o to, chociaż
> *żadnych* wpisów w fstab nie ma (ani CD-ROM, ani pióra). Sam też tworzy
> katalogi w /media.

ponieważ wiele osób pyta o rozwiązanie tego problemu, mógłbyś
przybliżyć innym użytkownikom KDE jak to zrobiłeś? nie wszyscy wiedzą,
że pmount jest preferowanym programem do mountowania przez KDE
(fstab-sync jest wręcz odradzane przez oficjalną dokumentację KDE).

> Dziwne tylko, że z palca wywołany pmount-hal tworzy porządnie katalogi,
> tzn. np. /media/nazwa\ płyty, a nie /media/hdc i to samo robi z piórami,
> a KDE montuje /media/hdc /media/sda

tworzy nazwy po etykiecie wolumenu, który to zapodaje mu hal.

--
Fryderyk Dziarmagowski