Problem z X-ami

l00natyk majkl w op.pl
Pon, 26 Cze 2006, 15:53:39 CEST

On Mon, 26 Jun 2006 14:34:13 +0200
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Więc nie wiem, dlaczego chcesz odpalać X -configure z poziomu usera.
> Skonfiguruj to jako root, a potem odpalaj X-y z poziomu użytkownika
> np. przez startx.
 Tak właśnie, chciałbym dodać że startx odpala nam Xwrapper który jest
zainstalowany z suid'em, Xwrapper następnie uruchamia nam Xorg.
Instalowanie samego Xorg z suidem jest zabawą o tyle niebezpieczną że
podczas takiej próby przeprowadzonej z wczesnym release XORG7.0 mogłem
przy pomocy -logfile XXXX nadpisac kazdy plik :)