[alsa] Alsa crashuje po ostatnim upgrade

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 26 Cze 2006, 21:10:59 CEST

Dnia poniedziałek, 26 czerwca 2006 20:36, Miłosz Rzeźnikowski vel l00natyk
napisał:
> Muszę powiedzieć że przesłuchałem xmms'em+crossfade+alsa+mmap całą płytę
> Kataklysm - In The Arms of Devastation i moja alsa nie uległa żadnej
> dewastacji, tak jak włączyłem tak chodzi i nie narzeka.
Zachęcony post'em postanowiłem włączyć "tryb mmap". 15 minut i zwiecha. 100%
zużycia procesora. Bez tego juz drugi dzień szedł i żadnych problemów. I tak
jak mówię dzieje się tak tylko z crosfade. Z wyłączoną tą wtyczką mogę mieć
włączony tryb mmap (cokolwiek on robi:D) ale kombinacja 15 minut trybu mmap i
crosfade równa się zwiecha:/

Karta dźwiękowa wbudowana w k8t-neo2:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=608

Myślę, że jednak nie warto sobie tym zawracać głowę bo to tylko jedna
określona sytuacja i najwyraźniej tylko ja mam takiego pecha:/
--
Pozdrawiam, Kamil