[alsa] Alsa crashuje po ostatnim upgrade

Miłosz Rzeźnikowski vel l00natyk majkl w op.pl
Pon, 26 Cze 2006, 20:36:10 CEST

On Sun, 25 Jun 2006 20:25:37 +0200
Kamil <kamil.listy w klecza.pl> wrote:

> przekłamałem. Mianowicie korzystam z wtyczki crosfade (czy jakoś
> tak), która miksuje koniec utworu z początkiem następnego. Wybiera
> się tam później dostępny sterownik wyjścia audio więc wybrałem alse.
> No i w tej kombinacji się wysypuje zazwyczaj gdzieś maks po 10
> minutach ale lubi też później:] Gdy dam oss to działa. Gdy wyłącze
> wtyczkę crosfade i włącze alse to działa. I co najciekawsze przy
> włączonej wtyczce crosfade i alsie z wyłączoną opcją "tryb mmap" też
> działa:]

Muszę powiedzieć że przesłuchałem xmms'em+crossfade+alsa+mmap całą płytę
Kataklysm - In The Arms of Devastation i moja alsa nie uległa żadnej
dewastacji, tak jak włączyłem tak chodzi i nie narzeka.