[Th] usuwanie pakietow nie działa - wtf?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 27 Cze 2006, 13:00:24 CEST

On Tue, 27 Jun 2006, Marcin Kurzyna wrote:
> On Thursday 22 June 2006 22:55, stacho w venco.com.pl wrote:
> ping. pong.
> będę uparty... jak nie tu to na devel postraszę ;] ale jeszcze chwilę dam...

Opiszę co się mi udało 'wyśledzić'.
W /etc/rpm/macros jest:
# If non-zero, all erasures will be automagically repackaged.
#%_repackage_all_erasures    1

Zmieniłem na: %_repackage_all_erasures    0
Wszystko wróciło do normy, znaczy usuwa pakiety. :)

Zajrzałem jednocześnie do /var/spool/repackage, no się zdziwiłem,
'odzyskany' kernel zamiast 15MB miał 18kB.
To IMHO problem wynikający ze zmiany pakowania rpmów z gzipa na lzma.
--
pzdr
Stacho Pal