[Th] usuwanie pakietow nie działa - wtf?

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 27 Cze 2006, 17:12:39 CEST

On Tuesday 27 June 2006 13:00, Stacho Pal wrote:

> W /etc/rpm/macros jest:
> Zmieniłem na: %_repackage_all_erasures    0
> Wszystko wróciło do normy, znaczy usuwa pakiety. :)

no i rzeczywiście. usuwa i nawet przestał mi nowe tworzyć w repackage. Co
ciekawe jak tylko zmieniłem na 0 i wyczyściłem repackage od razu uznał że
pakiet nie jest zainstalowany, tak jakby jego obecność potwierdzała tylko
obecność w katalogu repackage.

Co ciekawe po powrocie na 1 działa poprawnie - usuwa pakiety normalnie tak jak
można by się tego spodziewać (tworząc przy tym backupy w repackage).

> 'odzyskany' kernel zamiast 15MB miał 18kB.
> To IMHO problem wynikający ze zmiany pakowania rpmów z gzipa na lzma.

z mb -> kb - trzy rzędy wielkości? chyba przeceniasz trochę możliwości lzma ;]

ale dzięki - rozwiązanie bardzo skutecznie pomogło ;]
m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
www.crystalpoint.pl :: m.kurzyna w crystalpoint.pl