plik php w PHP5

Przemek [N/A] pszemaz w wp.pl
Wto, 27 Cze 2006, 13:19:13 CEST

Witam!
Jestem troszke nie na czasie, bo mialem do wczoraj na serwerze php4.
Cofnalem sie z rok w tym na liscie, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie, ktora by mnie uspokoila na 100%.

Otoz w CRONie mam zapis, z ktorego raz dziennie wczesniejsze php4 wykonywalo jakies zadanie. Fizycznie bylo to tak ze w /usr/bin/ mialem dowiazanie php -> php4. Ale po wejsciu na php5 nie mam juz /usr/bin/php. Sa za to dwa inne:

1) /usr/bin/php.cgi
2) /usr/bin/php.cli

Czy trzeba cos doinstalowac by miec normalnie /usr/bin/php? Czy mam skorzystac z ktoregos z dwoch powyzszych? No i z ktorego?
Strony chodza wszystkie poprawnie, wiec z ktoregos chyba korzystaja..

pszemaz

Potrzebujesz gotówki? Halogotówka to nawet 50000 bez wizyty w banku.
Rata od 35 zł, bez poręczycieli. Wniosek i decyzja przez telefon.
Wypełnij formularz. Oddzwonimy. Kliknij po szczegóły!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fh1906.html&sid=791