Aplikacje z KDE nie widza cdrom

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Wto, 27 Cze 2006, 13:48:30 CEST

Witam

saigonto w o2.pl napisał(a):

>PS. Jak wejde przez KDE->System->CDROM to dostaje ladny pasek
>postepu z montowaniem i CD'ek sie montuje poprawnie.

Tak się tylko spytam- jakie masz uprawnienia do /dev/hdd. Jak znam
bociana, to masz własność dla root:disk. Jak tak to dodaj się do grupy
disk i tyle, jak nie zmien własność na root:cdwrite i dodaj się do
cdwrite :D

Właśnie- dlaczego jest grupa floppy a nie ma grupy cdrom ?? Ja to
rozumiem, że usbdyski, cdromy są podpięte pod grupę disk...

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.