Twarde zwisy kernel-desktop 2.6.17.1-0.5

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 28 Cze 2006, 09:26:06 CEST

Witam

Więc od paru dni testuję sobie toto. Zbudowałem z --with laptop i
--without smp (mniej ważne).

Lapek po prostu po naciśnięciu jakiegoś ciut bardziej czasochłonnego
zadania dostaje zwis. Np. Oznaczam w evolution mail jako spam, albo
klikam na nowego linka w Operze, albo przesuwam strony dużego pliku w
OO.

Logi nie mówią absolutnie nic.  Nie ma totalnie żadnego info, żeby coś
nie tak się działo.

Rozwiązaniem jest uruchomienie governera conservative. Wydawało by się,
że od temperatury (tak myślałem, że nie nie wytrzymuje upałów), ale dzid
dostałem zwiechę na praktycznie zimnym lapcu po 5 minutach włączenia
rano.

Zdrawiam
Cz w rny