xfce4

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Czw, 29 Cze 2006, 14:39:38 CEST

Grzegorz Sójka napisał(a):
> Podjąłem próbę skompilowania kilku pakietów. Niestety, zależności ciągną
> się w nieskończoność co powoduje, że z kilku robi się kilkanaście. Tak
> więc po godzinie skapitulowałem. Jeśli więc ktoś ma to skompilowane na
> Ac, athlon oraz i686 (potrzebne oba) to będę wdzięczny za wystawienie.

To i ja się do prośby dołączę bo patrząc na ilość zależności także mi
się odechciało kompilowania ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] I niechaj mowa wasza będzie 1, 1, 0, 0. A wszystko co więcej jest, ode złego jest.