xfce4

Charles kkrenski w gmail.com
Czw, 29 Cze 2006, 16:43:26 CEST

Dnia czwartek 29 czerwca 2006 14:39, Dariusz Włodarczyk napisał:
> To i ja się do prośby dołączę bo patrząc na ilość zależności także mi
> się odechciało kompilowania ;)

E... Bez przesady. Nie jest tak źle.

1. xfce4-dev-tools - od tego zaczynamy (jest wymagany w większości pakietów)
2. libxfce4util - też często wymagany
3. libxfce4mcs i libxfcegui4 - jak mamy powyższe to pójdzie bez problemu
4. xfce-mcs-manager - lecimy dalej ;)
5. xfce4-session, xfce4-panel i xfwm4 - teraz to już mamy prawie Xfce4
Przydałoby się jeszcze trochę, więc:
6. libexo
7. Thunar (i przy okazji można jeszcze zapuścić Terminal)
8. xfdesktop - mamy więc komplet :-)
9. a teraz pozostało już tylko to na co mamy ochotę...

Pamiętać należy, że nie wszystko xf* to Xfce4 - ot chociażby "wyleciał"
xfcalendar, a zamiast niego jest teraz orage.

Powodzenia.
Dla leniwych mogę wystawić *-athlon, ale nie ma to jak samemu... :-)

P.S.
Mam nadzieję, że o czymś nie zapomniałem - jakby co proszę pytać.
--
Pozdrawiam,
Karol Krenski