rc-scripts, dhcpcd i jego opcja -h - jak to pożenić ze sobą?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 30 Cze 2006, 22:55:04 CEST

On Fri, Jun 30, 2006 at 10:38:44AM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Czy jest w PLD i rc-scriptach przewidziana jakaś zmienna (zapewne do
> wpisania w /etc/sysconfig/network), która jest odpowiedzialna za
> przechowywanie nazwy hosta, która jest potem przekazywana jako parametr
> opcji -h do dhcpcd? Wiem, że mogę sobie dopisać co tam chcę do zmiennej
> DHCP_OPTIONS w /etc/sysconfig/interfaces/ifup-*, ale może ktoś już to
> wcześniej przewidział i nie ma potrzeby grzebać w ten sposób.
do ifcfg-* wystarczy ;)

a przewidzieć - nie wydaje mi się. bo po co?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI