rc-scripts, dhcpcd i jego opcja -h - jak to pożenić ze sobą?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 30 Cze 2006, 23:04:05 CEST

Dnia piątek, 30 czerwca 2006 22:55, Andrzej 'The Undefined' Dopierała
napisał:
[...]
> do ifcfg-* wystarczy ;)

No to dopisałem:
DHCP_OPTIONS="-Ddt 15 -e /etc/dhcpc -h `hostname` -F both"
Ważne te dwie ostatnie opcje, poprzednie są na inne potrzebny. Chociaż to na
końcu to tak trochę na czuja i do końca nie wiem, czy mi to potrzebne, czy
też nie.

> a przewidzieć - nie wydaje mi się. bo po co?

A bo ja wiem... Może komuś było potrzebne i już zaimplementował odpowiednią
zmienną. Jak rozumiem - nic takiego nie miało miejsca. No nic.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V