UPS Fideltronika

Jerzy jwjurek w poczta.gazeta.pl
Śro, 1 Mar 2006, 07:19:01 CET

Witam

Mam mały problemik wynikający ze słabej znajomości  skryptów uruchamiających
PLD AC. Mam programik monitorujący  prace UPS Fideltronika (Ares 700
interfejs stykowy) ich produkcji. I wszystklo działa wspaniale poza jednym
szczegółem. Aby system wstał samodzielnie po padzie zasilania musi sie
wyłaczyć UPS. Start oczywiscie nastepuje po zmianie odpowiedniej opcji w
BIOSIE kompa. Ale by  skrypty  Fideltronika  wykonuja   w celu  zatrzymania
systemu  init 0 natomiast by zatrzymas UPS trzeba dopisać na koncu
pliku /etc/rc.d/halt (tak to jest w RH -- to alias do  init 0  ale w PLD nie
ma  takowego)programik stopujący  UPS. Takowego pliku jak  "halt" nie imiejet
ja na PLD . Przetestowałem  zmiane zamiast init 0 do skryptu zatrzymujacegom
system (autorstwa Fideltronika ) zamiast init 0  co skasowałe dopisałem
uruchomienie rodzimego /etc/rc.d/rc.shutdown.  A w  naszym shutdown wpisałem
na końcu  scieżke do tego programu do stopowania UPS-a. Niby działa.

Pytanie

Czy jest to prawidłowa droga ??
Jesli nie to  gdzie mam dopisać  ten program zatrzymujacy UPS skoro  jest
uruchamiany init 0  (rodzimy shutdown jest w takim przypadku nie czytany
przez system)  ???

Pozdrawiam

Jurek
--
"Metafizyka to nauka scisla w porownaniu do Wireless'u " :-)

--
Szukasz prezentu na dzie˙ kobiet? Prostownica Remington tylko 179z˙.
Szukasz prezentu na dzie˙ m˙˙czyzn? Odtwarzacz DVD Grundig tylko 219z˙.