UPS Fideltronika

Jerzy jwjurek w poczta.gazeta.pl
Śro, 1 Mar 2006, 11:14:13 CET

Dnia środa, 1 marca 2006 10:42, Grzegorz Pietrzak napisał:
> Dnia śro 1. marca 2006 07:19, Jerzy napisał:
> [...]
>
> Nie wiem czy do końca zrozumiałem co zrobiłeś, ale ja zawsze przy
> zastosowaniu programów fideltronika wpisywałem do /etc/rc.d/rc.shutdown
> linijkę wyłączającą ups-a. W AC jest ładny wpis od wyłączania ups-a.
> Poprostu dodaj tam wpis uruchamiający program fideltronika który wyłącza
> ups-a. Nie pamiętam już jak to było dokładnie, ale on sam sprawdza czy ma
> go wyłączyć czy nie. Tak zawsze robiłem i było oki.
> Piszę "robiłem" bo teraz korzystam z nut-a.
> Dla Fideltronika Ares 700 działa.

O jasny gwint jak to czytam (to znaczy moje) to mi sie robi niedobrze -- sam
nie bardzo rozumiem co napisałem. Jedyne wytłumaczenie ze pisałem to o 6,00
rano przed kawa.
Prostuje

Oprogramowanie Fideltronika uzywa własnego skryptu shutdown w którym jest
własciwie jeden wpis -- init 0
W zwiazku z tym wg mnie , nie jest czytany wogóle plik
systemowy /etc/rc.d/rc.shutdown
I jak bym tam nie wpisał tą sciezke  do programiku Fideltronika który
powinienen zgasić UPS to nie zadziała.
W README do oprogramowania Fideltronika zalecaja dopisać  ścieżke do tego
programiku ubijającego fizycznie UPS w pliku /etc/rc.d/halt  ale takowego nie
ma w PLD (To README dedykowane dl RH).

Jak mam to zorganizować.

Zrobiłem tak w  shutdown Fideltronika zmienie init 0 na shutdown -h +0  .
No i oczywiście w systemowym shutdown mam wpisana ścieżke do programu
Fideltronika  ubijającego UPS.
Z palca to działa ale dopiero wieczorkiem potestuje na  UPS-iku w domq.

A potrzebne to wogóle jest aby po wyłaczeniu systemu UPS wyłaczył  podawanie
napiecia zasilajacego kompa bo inaczej po powrocie zasilania komp nie
wystartuje(jak bedzie miał zasilanie awaryjne-napiecie na kablu). BIOS
wystartuje kompa ponownie jak zostanie przywrócone zasilanie.

Pozdrawiam

Jurek

--
"Metafizyka to nauka scisla w porownaniu do Wireless'u " :-)

--
Szukasz prezentu na dzie˙ kobiet? Prostownica Remington tylko 179z˙.
Szukasz prezentu na dzie˙ m˙˙czyzn? Odtwarzacz DVD Grundig tylko 219z˙.