Dziwna historia z openvpn

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pią, 3 Mar 2006, 10:25:54 CET

Dnia piątek, 3 marca 2006 09:48, Lukasz B napisał:
Witam
Dnia piątek, 3 marca 2006 09:48, napisałeś:
> e... y.... ja uzywam kilkanascie od 5000 w gore (ze dwadziescia
> teraz) i na razie dzialalo...
> ale ostatnio zmienil sie RFC numer portu dla OpenVPN na 1194.
> Moze w ta strone szukac rozwiazania?

Mi też działało - blisko 2 lata, przeżyło niejeden pad zasilania i
samoczynne wznowienie. A wczoraj w południe już nie :(
Objawy z tcpdump nasuwają mi nieodparcie pogląd, ze "coś" ("ktoś" ????)
wyciął mi komunikację na dotąd używanym porcie vpn. Nie był to żaden z
moich komputerów - więc kto/co? (połączenia na obu końcach przez TPSA
DSL 1M).
I jeszcze jedno - teraz kiedy tunel chodzi (na "dowolnie wybranym
boku ...") to mam wrażenie, że chodzi szybciej niż w ostatnim
okresie...
Pozdr.

--
Nobody will ever need more than 640 kB RAM. (Bill Gates, 1983)
Windows 98 requires 16 MB RAM. (Bill Gates, 1999)