raid 0

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 3 Mar 2006, 14:21:31 CET

Marcin Rybak wrote:
> Nie chodziło o to by był tam swap - to przykład. Chodzi o to by utworzyć tam
> jakieś partycje, a niestety nie jest widoczna partycja którą utworzyłem (nie
> ma jej w /dev)
> Nie chodzi tu o arcynieodzyskiwalne dane także, po prostu chodzi mi o
> wydajność i dużo miejsca, to ma być backup backupu :]. Jedyny problem jest w
> tym, że nie chcę robić raidu na poziomie partycji a na poziomie dysków.

Tłumacząc z Polskiego na nasze: "Mam ochotę sie pobawić."
Jeśli tak, to utwórz urządzenia w dev (man mdadm a potem poszukaj auto)
i powinno pomóc. Pamiętaj jednak, że jeśli masz partycje na RAIDzie to
jak raid się nie "poskłada" po padzie to nie będziesz miał żadnej
partycji. Jeśli masz RAIDy na partycjach to jeśli nie "poskłada" się
jeden z RAIDów to przynajmniej pozostałe będą działać.
Pozdrówka
GS