Problem z snd-es18xx

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Wto, 7 Mar 2006, 14:31:58 CET

Dnia wtorek, 7 marca 2006 14:19, Adam Mikuta napisał:
> Nie mogę sobie poradzić z konfiguracją karty muzycznej, którą
> obsługuje moduł snd-es18xx. Problem pojawił się przy upgradzie jądra
> wcześniej działało.
to dokładnie jak ja.

> alsaconf wykrywa kartę jako snd-es18xx ale przy jej konfigurowaniu
u mnie przestał nawet wykrywać :( po upgradzie z jądra w okolicy 2.6.11
kolejno na 2.6.13, 14 a teraz 15.

Pozostałe po działającym dźwięku wpisy do /etc/modprobe.conf teraz przy
starcie kompa generują masę błędów typu "undefined symbol xxxx".
Jestem baaaardzo ciekaw co z tym zrobi mój przed... - może i mnie
pomoże?
Pozdr.
Paweł

--
Nobody will ever need more than 640 kB RAM. (Bill Gates, 1983)
Windows 98 requires 16 MB RAM. (Bill Gates, 1999)