problem z raidem

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 8 Mar 2006, 15:24:20 CET

On Tue, 7 Mar 2006, Bartlomiej Niedziela wrote:

> Kurcze, instalowalem juz klikanascie razy PLD z RescueCD tworzac raid
> przez mdadm i dziala na 100%....

Też, przed chwilą, poszło bez problemów.
Ta instalacja o tyle ciekawa, że robię to na '/dev/sda1' i 'missing'.
Drugi dysk będzie dołączony na miejscu, po skopiowaniu z niego danych.

> echo 'DEVICE /dev/hd*[0-9] /dev/sd*[0-9]' > mdadm.conf
> mdadm --detail --scan >> mdadm.conf
> przenosze mdadm.conf na partycje z zaistalowanym systemem, chroot,
> geninitrd i juz....

Bardzo podobnie, tylko jeszcze ręcznie ładuję
moduł raid1 i robię: mknod /dev/md0 b 9 0 (RescueCD z udev).

Mam tylko jeden mały problem, jak system się zamyka
to przy stopowaniu raida pisze na czerowno o problemach:
"Resurce busy...."
--
pzdr
Stacho Pal