alsaconf na eBox 3800+

dknoto w wiml.waw.pl dknoto w wiml.waw.pl
Czw, 9 Mar 2006, 09:03:40 CET

Witam

Zainstalowałem wczoraj AC na cienkim kliencie eBox 3800+ (3850) i chciałem uruchomić
dźwięk. Niestetety alsaconf zadziałał bardzo dziwnie:

1) W momencie wyszukiwania karty pojawił się pusty status bar na środku ekranu i
   jeżeli użyłem Ctrl+C zaraz po pokazaniu się tego ekranu to program wypadał a
   jak po 10-15 sekundach to przechodził dalej. W innym przypdaku wisiał na tym
   pustym ekranie bez oznak działania,
2) Po wybraniu karty VIA... program wypisuje, że modyfikuje zbiory
   /etc/modprobe.conf i
   /etc/modprobe.d/sound
   a tak naprawdę robi to tylko w pliku /etc/modprobe.d/sound i przez to
   usługa
   /etc/rc.d/init.d/alsaconf nie chce poprawnie podnieść karty. Po przeniesieniu
   treści z sound do /etc/modprobe.conf wszystko działa OK.

Dariusz Knociński

PS. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to zrobiłem bootdisk_eBox3800.img, który
    można nagrać na klucz USB uruchomić instalator i zainstalować system na
    eBoxie przez sieć.