Intermediate Functional Block - IFB

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 13 Mar 2006, 18:02:44 CET

Mariusz K. Grzeca napisał(a):

> jakis czas temu pisalem, ze w jaju pld nie dziala. nie bylo odzewu, stad
> wniosek ze nikt tego nie uzywa i nikogo to nie interesuje ;)
> dokumentacji brak. uzywa sie prawie tak samo jak tego:
>
> http://lwn.net/Articles/121407/
hmm

ja nie wiem jak redirectorować do urządzenia :(
$IPTABLES -t mangle -I POSTROUTING -o ppp+ -j IMQ --todev 0

jak redirectorować ruch do IFB?
nigdzie nie znalazłem tego :(

oczywiscie, interfejs ifb0 podnosze i się "podnosi"

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel