Montowanie cd - problem

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Pon, 13 Mar 2006, 19:54:33 CET

Po uaktualnieniu do obecnych paczek systemu, nie moge przeglądać zamontowanych
przez siebie, w sensie przez zwykłego usera, płyt cd. Mam nagrywarkę dvd i
dvd-rom, no i w jednym i w drugim przypadku jest to samo.
Nic nie zmieniałem w fstabie a nagle nie mogę wejść do katalogu w którym
zamontowałem płytę cd. Mogę ją zamontować i odmontować, ale nie moge
przeglądać...
Dość dziwne...
Napędy to /dev/hdb i /dev/hdc jeśli to coś pomoże.
Wpisy w fstab:
/dev/dvd        /media/dvd              auto    user,ro,noauto          0 0
/dev/cdrw       /media/cdrw             auto    user,ro,noauto          0 0
(dvd i cdrw to linki symboliczne do odpowiednio hdc i hdd)

Trochę to utrudnia życie ta sytuacja...

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Przeszłość można medytować, przyszłość trzeba tworzyć...