kernel-grsecurity-2.6.11.10-6 i IMQ

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 14 Mar 2006, 00:23:32 CET

Zbyniu Krzystolik napisał(a):

> Zapewne też, ja chyba wrzucałem na PREROUTINGu to samo co na innym
> interfejsie na POST. Nawet niewielka ilość pakietów łapiących się w obu
> w końcu powodowała zwis.
>
> Zbyniu

to moze zobaczysz gdzie robie błąd:
$IPTABLES -t mangle -I POSTROUTING -o ppp+ -j IMQ --todev 0
$IPTABLES -t mangle -I PREROUTING -i ppp+ -j IMQ --todev 1
$IPTABLES -t mangle -A POSTROUTING -o $IF_OUT -j IMQ --todev 1
$IPTABLES -t mangle -A PREROUTING -i $IF_OUT -j IMQ --todev 0
$IPTABLES -t mangle -A POSTROUTING -o eth1 -p tcp --sport 8080 -j IMQ
--todev 0

eth0 to WAN (czyli $IF_OUT) eth1 to lan ppp od strony lanu (pppoe)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel