Login.app i configure

dknoto w wiml.waw.pl dknoto w wiml.waw.pl
Wto, 14 Mar 2006, 13:52:44 CET

Witam,

Chciałem przekompilować Login.app 2.1.0-Alpha-3 i 2.1.1, niestety w obydwu przy-
padkach skrypt configure przerwał się z błędem :
...Brak RLoadImage zainstaluj Window Maker...
Problem polega na tym, że zainstalowałem wszystko co trzeba, wymieniona procedura
jest zainstalowana w biliotece wraster. Pokonałem to wyrzucając sekcję sprawdza-
jącą obecność tej biblioteki z pliku configure.in ale nie jest to zbyt eleganckie
rozwiązanie :-(

Wszelkie sugestie mile widziane, pozdrawiam

--
Dariusz Knociński