acl archiwizacja

Pan Hektor listywww w gmail.com
Wto, 14 Mar 2006, 20:21:01 CET

Witam

Znalazlem info w sieci, że jedynym archiwizatorem umozliwiajacym pakowanie
plikow z zachowaniem list acl jest star. dzis juz 3 razy zawiesil mi maszyne
przy probie spakowania katalogu z opcja -acl. czy ktos zna jakikolwiek inny
program, ktory to umozliwia?
System plikow to ext3, kernel 2.6.14.7-2, star-1.5-0.a58.6.

Mam tez pytanie do osob pracujacych z listami acl, czy mozecie podac mi
jakies narzedzia linuxowe z wbudowanym wsparciem list acl? jakiekolwiek do
czegokolwiek :)
dzieki

pozdrawiam