XGL

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Śro, 15 Mar 2006, 09:40:38 CET

Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Paweł Chuchmała :

> A co się robi z pakietami których nie ma na ftp? Bierze sie z ac, czy
> buduje się samemu?

Zmieniłem to, co było na ftp, kilka pakierów wywaliłem które mi
przeszkadzały, kilka dobudowałem, wiem że trochę wałczyłem z fontami,
ale to już chyba jest obecnie poprawione. Workstancja działą poprawnie
na Th. Aczkolwiek zdecydowanie częściej spotykam się z stwierdzeniem, "o
to też trzeba poprawić, bo przestało działać" niż to miało miejsce w Ac.
W chwili obecniej mam jakieś dziwne problemy z alsa, którą trzeba
ręcznie restartować po rebootie żeby działała, ale jeszcze nie miałem
czasu przyjrzeć się czemu.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło                         |*