PLD AC na laptopie

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 15 Mar 2006, 12:56:33 CET

Witam!
Datąd uzywałem PLD wyłącznie na serwerach,
ale przyszedł czas na laptopa i mam kilka pytań.

Jaka by była 'prawidłowa droga' do uzyskania działającego pcmcia?
Znaczy zainstalowałem udev, pcmciautils i nic się nie dzieje
przy stacie systemu, dopiero 'ręczne: modprobe yenta_socket'
aktywuje pcmcia, należy yenta_socket dopisać do /etc/modules?

Drugie pytanie dotyczy pracy na bateriach.
Zainstalowałem acpid i laptop-mode-tools,
ale brak rekacji po przejściu na baterie.
Jest coś pod consolę do 'oszczędzania' baterii?

Zabieram się za Xy, zobaczę jak mi pójdzie w tym temacie. :)
--
pzdr
Stacho Pal