initng

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 16 Mar 2006, 18:11:16 CET

 > Chyba lepiej nie odinstalowywać SysVinit i dodać opcje w bootmenu -
wtedy ma
> się wybór czy startować z SysVinit czy initng

A czym się różni jeden od drugiego? czy rzeczywiście system szybciej by
wstawał z initng? Mam zwykły desktop więc szybkość wstawania jest dla
mnie istotna.

(tak sobie myślę... czy niektóre usługi nie mogłyby startować
równolegle? było by trochę szybciej, możnaby przecierz zorganizować
start tak, by ethernet się podnosił gdzieś na początku potem inne rzeczy
a na końcu te, które wymagają by te wcześniejsze były uruchomione (i np.
by czekały w razie jak by się tamte jeszcze nie uruchomły)