initng

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Czw, 16 Mar 2006, 19:22:42 CET

> I initng ma działać (i już prawie działa w PLD) tak jak sobie myślisz ;) i
> dlatego jest szybciej ...

Nie do wiary, jestem genialny! :D  to się trochę poduczę i sostanę
developerem w pld ;)  na początek w.... html :P

apropos (<----właśnie, jak to się poprawnie pisze?)
kiedyś coś czytałem o tym, że można sobie wgrać biosa, takiego, który
tylko startuje kompa i od razu ładuje system,  tzn kilkadziesiąt
milisekund po włączeniu już ładuje linuksa (bo że niby linuks i tak
sobie wszystko sam wykrywa itp...)
ale to było parę lat temu, słyszeliście o takim biosie?