modularne xorg [th]

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Pią, 17 Mar 2006, 23:30:02 CET

Grzegorz Konopko napisał(a):
> Jak przejsc na modularne xorg w th? Zupgradowałem ac do th i probowalem
> zainstalowac modularne xorg ale pojawia mi sie tylko jakis error (nie pamietam
> juz jaki ale 2 linijki nic nie mowiace).
> Log jest wprawdzie zakładany ale ma wielkosc zerowa.

Ja parę dni temu zainstalowałem sobie xorg z th:
1. odinstalowałem X11* z opcjami --nodeps --nofollow
2. odinstalowałem kde* z opcjami --nodeps --nofollow
3. uruchomiłem poldka i zainstalowałem xorg a potem kde, nie pamiętam
czy poldka musiałem uruchamiać z żródłami ac i th czy tylko th w tym kroku.
4. z uwagi na --nodeps i --nofollow miałem raz na jakiś czas jakiś error
(tzn chciałem uruchomić xgl i stąd to wszystko, erory tyczyły się xgl)
5.wróciłem na xorg i kde z ac bo podoba mi się że działa i się nie psuje* :)

* - z jednym malutkim wyjątkiem, k którym pisałem tu gdzieś: mam czasem
sig11 jak wyłaczam kde, ale na tym z th było to samo