OpenOffice.org 2.0.2

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Sob, 18 Mar 2006, 23:09:33 CET

Dnia sobota, 18 marca 2006 22:06, Mariusz Piotrowski napisał:

> Witam
> Zainstalowałem i wydaje mi się, że pakiet nawet uruchamia się szybciej.
> Ale nie mogę zapisać nowo utworzonego pliku w writerze. Nie działa
> zarówno z filechoserem z gnome, jak i tym domyślnym dla openoffica.W
> calcu tak samo. Samo zapisywanie do istniejącego pliku działa bez
> zarzutu.
> Mam zainstalowane
> openoffice.org-2.0.2-0.0.1
> openoffice.org-libs-gtk-2.0.2-0.0.1
> openoffice.org-libs-2.0.2-0.0.1
> openoffice.org-i18n-pl-2.0.2-0.0.1
> Pozdrawiam
> [...]
zainstalowalem sobie
otworzylme plik w arkuszu kalkulacyjnym z xls i chcialem zapisac do nowego
pliku. powiedzial zebym zapisal w nowszej wersji wiec tak zrobilme.
zapisal ale zaraz potem sie wywalil.
po ponownym otwarciu nowo zapisanego pliku dzialal bez zarzutu. otworzyl go i
zapisal.

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515