OpenOffice.org 2.0.2

Paweł Chuchmała styx w t15.ds.pwr.wroc.pl
Sob, 18 Mar 2006, 23:33:12 CET

Dnia Saturday, 18 of March 2006 22:12, Łukasz Maśko napisał:
> Mnie dla odmiany interesuje integracja z KDE. Już o to pytałem
> jakiś czas temu. Wywnioskowałem, że się nie da niestety :-(

Mnie zaś interesuje by w menu była normalna czcionka. Od zawsz odkąd
pamiętam na swoim komputerze mam ją pogrubioną. Do tego zamiast
spacji są kwadraty. Co najlepsze na komputerze brata i trzydziestu
paru innych wszystko jest ok. Ktoś maiał podobny problem i wie co
mogłem zepsuć?

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała