Wrażenia z kompilacji i ospalenia kernel-2.6.15.6-1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 18 Mar 2006, 23:43:23 CET

On Sat, 18 Mar 2006, Łukasz Maśko wrote:
> 2. Mam sieciówkę Intel ipw2200. Ponieważ moduł w wersji 1.0.8 nie działa
>    tak jak trzeba, zbudowałem sobie bieżący w wersji 1.1.0
>    (ipw2200.spec, dodatkowo kernel-net-ieee80211.spec bo potrzebne dla
>    powyższego). Efekt:  przy podnoszeniu systemu przy odpalaniu udev-a
>    dostaję OOPS-a (modprobe się wywraca przy ładowaniu właśnie modułu
>    ipw2200). Dopiero usunięcie oryginalnych modułów ipw2200 i ieee80211*
>    pozwala systemowi normalnie wstać (teraz spod niego piszę).

U mnie ipw2200 z kernela chodzi normalnie. Z WPA2 i wszystkimi bajerami.

Jedyne co (a dotarcie do tej informacji trwało trochę w moim przypadku ;))
to trzeba było w konfiguracji wpa_supplicant-a zmienić driver z ipw na
wext.

Także sprawdź najpierw konfigurację czy nie masz konfiguracji do poprawy.