Wrażenia z kompilacji i ospalenia kernel-2.6.15.6-1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 19 Mar 2006, 12:43:51 CET

On Sun, 19 Mar 2006, Łukasz Maśko wrote:
> Nie używam wpa (tylko wep) i nie w tym rzecz. Ja wsadziłem ipw2200 do
> laptopa BEZ chipsetu Centrino. Mam tylko SiS-a. Taka konfiguracja nie
> jest wspierana przez Intela i jako taka ma prawo nie działać. No i nie
> do końca działa na poprzednich sterownikach - co jakiś czas karta się
> przycina, w kogach dostaję "firmware error", po czym karta jest
> resetowana przez sterownik i przez jakiś czas znów działa. A dzieje się
> tak przy dociążeniu interfejsu. W wersji 1.1.0 jest to już poprawione i
> mogę się dzięki temu cieszyć niezakłóconą łącznością ze światem :-)

Tyle, że restart-y karty i firmaware error to normalna rzecz także na
Centrino. U mnie też czasem przy dużym obciążeniu to występuje.

Ale fakt, że w nowych sterownikach podobno to jest mocno poprawione.