OpenOffice.org 2.0.2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 19 Mar 2006, 15:21:09 CET

On Fri, Mar 17, 2006 at 12:11:35AM +0100, Adam Gołębiowski wrote:
> Witam,
>
> Pod adresem:
> 	http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/
> lub do czasu propagacji zmian w dns:
> 	http://193.0.95.187/~adamg/openoffice.org/

Wrzuciłem wersję 2.0.2-0.0.2vfs. Zmiana kosmetyczna - crystal_images
(wskazane przez wigeta).

Zbudowałem to z --with vfs --with java. Do instalacji wymagane jest
zainstaloawnie java-sun-jre, których ze względów licencyjnych nie wolno
nam dystybować.

Działa zapisywanie do pliku, z tego co wygooglałem to jest to chyba
spowodowane tym, iż poprzednia wersja była zbudowna bez javy.

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..