VPN - które rozwiazanie

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 20 Mar 2006, 00:10:13 CET

On Sun, 19 Mar 2006 23:40:25 +0100, you wrote:

>poszukuje własnie jakiegos rozwiazania VPN które musi spełniać
>nastepujące załozenia:
>1. klient niezalezny od platformy (linux, windows XP,inne ??? ),
>bezobsługowy najlepiej na kliencie. (najwyzej włacz/wyłącz/zaloguj), w
>windows jako usługa na przykład.

Linux, Windows 2000/XP and higher, OpenBSD, FreeBSD, NetBSD, Mac OS X,
and Solaris.

>2. otwarte rozwiazanie (open source)
>3. serwer na PLD
>
>Interesowały by mnie wasze doswiadczenia i rozwiazania

http://openvpn.net/
GIU na windows http://openvpn.se/

używam produkcyjnie dla kilkudziesiącu klientów od chwili gdy tylko
pojawiła się wersja na windows.
Sprawuje się świetnie.
Polecam,

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]