VPN - które rozwiazanie

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Pon, 20 Mar 2006, 08:43:43 CET

Dnia poniedziałek, 20 marca 2006 07:20, Paweł Muszyński napisał:

> Też polecam.
I ja. Chociaż dzisiaj miałem niespodziankę: jeden koniec przeżył pad
zasilania. Po powrocie mocy tunel nie wstał. żadne zaklęcia nie
pomagały - tylko zmiana portu roboczego UDP. To zresztą zdarzyło mi się
(tylko na tym jednym konkretnym tunelu) drugi raz w ciągu 3 miesięcy,
niby niewiele, bo padów zasilania było więcej, ale... dlaczego raz
tunel wstaje bez kłopotów a drugi raz takie czary? Ktoś już tak miał?
Oba końce na AC+Ready z najświeższym openvpn z ftp.

Pozdr.
Paweł
--
Nobody will ever need more than 640 kB RAM. (Bill Gates, 1983)
Windows 98 requires 16 MB RAM. (Bill Gates, 1999)