access point na PLD?

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Pon, 20 Mar 2006, 20:44:43 CET

Dariusz Krzempek napisał(a):
> Witam,
>
>   Czy ktoś próbował zrobić Access Pointa na PLD?
> Jeżeli tak to z jakim skutkiem? Jakie problemy napotkał?

Mnie też się, dzięki wybitnej pomocy ludzi tutaj, udało.

Najpierw próbowałem na Atherosie zrobić 803.11g, ale niestety koniec
końców się okazało, że komp nie widzi karty (była firmy TP-link, płyta
to Abit ZM-6).

Teraz mam Prisma bodajże 2.5 - było trochę kombinowania z makefilem
(jestem początkujący i robię głupstwa), a po wszystkim zaczęło działać
od kopa (jak już miałem dobrze sterowniki zbudowane). Używam tylko
klucza WEP, bo niestety NEC790 z Cisco 350 nie obsługuje WPA. Działa tak
jak chciałem (tylko trochę wolno, miało być "g" :( )

Pozdro
Stasheck