modularne xorg [th]

Grzegorz Konopko kolodko1 w wp.pl
Wto, 21 Mar 2006, 11:49:05 CET

Dnia piątek, 17 marca 2006 21:39, napisałeś:

> Próbowałem wywróżyć przyczynę ze szklanej kuli, ale pokazała jakiś error,
> ktoś wie jak ją naprawić?
Zapytaj szklana kule jakie było pytanie...

> Podaj ten błąd, powiedz dokładnie czy on jest przy instalacji czy odpalaniu
> X i powiedz jak instalowałeś Th, to może coś będzie wiadomo. Jak na razie
> IMVHO jedyna sensowna odpowiedź to SOA#1.

Jedyna sensowna odpowiedz na pytanie jak przejsc na modularne xorg jest SOA#1?
Takie pytanie zadałem i postawiłem znak zapytania, reszta miała służyc temu
aby pokazac ze cokolwiek zrobiłem i próbowałem dociec czemu. Nie pytam czemu
wyskakuje nic nie mówiacy bład bo błąd niewatpliwie lezy po mojej stronie i
na numer błedu zdefinioowany w nagłówku errno.h myslke ze i szklana kula nic
nie poradzi.

Moze i nie wyraziłem sie bezpośrednio ze błąd jest przy odpalaniu ale myslałem
ze to wynika z kontekstu, w kazdym razie przeprazsam, mój błąd, a upgrade to
zwykłe upgrade, nie wiem co tu można wymyślic.

Pierwsza najlepsza pomoca bedzie lista paczek + eewentualne wskazówki z czym
miałeś problem.