Instalacja przez PCMCIA lub CD

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Wto, 21 Mar 2006, 23:44:30 CET

On Tue, Mar 21, 2006 at 11:21:16PM +0100, Marcin Kr?l wrote:

> Szczerze wspolczuje ;)

Teraz mam kaca moralnego ale w piatek jak sie siedzi w firmie do 22.00
to rozne rzeczy do glowy przychodza ;)

> Bo zrodlo instalacji jest na net, wiec instalator nawet nie zaglada na
> CD :) To sie akurat nie zmieni, ale jak juz siec wstanie to obecna

No ale skoro przy ustawionym zrodle na net prosi o dyskietke zeby sobie
tg3 zaladowac to chyba rownie dobrze moglby sobie na cd spojrzec za
tym modulem. Chyba na 60MB miniiso jest wszystko to co na bootkietkach.

> I o CD 7 bodajze :)

A kusilo mnie sciagnac to CD2. Gdyby po tym wszystkim sie okazalo,
ze jeszcze CD7 jest potrzebne to chyba bym pogryzl klawiature.

--
Kuba Staskiewicz