Instalacja przez PCMCIA lub CD

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Śro, 22 Mar 2006, 11:09:09 CET

On Wed, Mar 22, 2006 at 08:53:52AM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> Z ciekawości inne isa tak ?

Tak. Np. knoppix mi wtedy startowal.

> Więc jeśli masz możliwość sprawdzenia tego to miło by było abyś
> podesłał bugi ? czy jak to obejść/naprawić, może to jakaś pierdoła ?
> szybka do naprawy...

Moim zdaniem jest to kwestia napedow cdrom. Spotkalem sie juz z tym
rowniez w nowych stacjonarnych komputerach. Byla np. taka seria
hp vectra, ktora nie przyjmowala co drugiej plytki bootujacej,
wystarczylo zmienic cdrom i bylo ok. Laptopa cierpiacego na ta
przypadlosc juz nie mam ale za to na obecnym nie startuje mi
livecd (rescue i miniiso jest ok). Rowniez zakladam, ze jest to
sprawa samego napedu. Jak mi wpadnie w rece jakis nowy naped
to podmienie i sprawdze ale to nie wczesniej niz w przyszlym tyg.
Poza tym trudno cos stwierdzic, nie ma jeszcze biosow z syslogiem :)

--
Kuba Staskiewicz