oo mały problem

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 22 Mar 2006, 18:55:01 CET

On Wed, Mar 22, 2006 at 07:11:45PM +0100, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> W openoffice.org aktualnym z adresu arekm, w oknach gdzie trzeba cos
> zaznaczyć jakims krzyżykiem czy innym fistaszkiem (np w narzędzia->
> opcje jest wiele takich kwadracików z możliwością zaznaczenia danej
> funkcji) mam czarną plamę i nic nie daje kliknięcie. Nie wiem od czego
> to może być. Jest to bardzo uciążliwe i prosiłbym kogoś o pomoc bo
> nawet nie wiem czyja to jest wina oo czy jakiś bibliotek których nie
> mam...

Zainstaluj nowszą wersję openoffice.org:

  http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/

i sprawdź, czy problem ten występuje. Jeśli tak, zrób screenshot i go
gdzieś udostępnij.

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..