[AMD64] Upgrade systemu z mieszanymi architekturami pakietów

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 24 Mar 2006, 11:54:45 CET

Dnia czwartek, 23 marca 2006 13:45, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
> ukhm..
> sam nie wiem - tak to jakos dziala - bug jakis, ze nie chce uruchamiac
> programow, a -ENOTIME by to zdebugowac i poprawic. ;)
> ja po prostu robie
> dchroot -c awork
>
> i potem uruchamiam program

Znalazłem rozwiązanie!:] Google wszystko Ci powie:D Choć przeczytałem ze 20
różnych forów i gdzieś tyle list dyskusyjnych to w końcu na stronie 41
znalazłem rozwiązanie:]

Źle:
> dchroot ls
(i686) ls
/bin/ls: /bin/ls: cannot execute binary file
dchroot: Child exited non-zero.
dchroot: Operation failed.

Dobrze:
> dchroot -- -c ls
(i686) -c ls
CENTRUM  Mail  tmp xgl-demo1.xvid.avi Desktop  bin

Źródło: http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-341377-highlight-dchroot.html
(Najlepiej odrazu poszukać "dchroot -- -c ls " i przeczytać tego posta jak
ktoś chce wiedzieć dlaczego tak)

Ale mam jednak dalej pewien problem:( Zobrazuje to mały screen. Tak wygląda
skype i pozostałe programy:
http://kamil.klecza.pl/pld/skype-chroot.png
;( Czy ktoś mi może powiedzieć co zrobić aby się pojawiły czcionki?:(

--
Pozdrawiam, Kamil