[AMD64] Upgrade systemu z mieszanymi architekturami pakietów

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 24 Mar 2006, 13:30:06 CET

Dnia piątek, 24 marca 2006 13:01, Wieslaw Kierbedz napisał:
> Z burzy pół mózgu:
> Podbindować czcionki do chrootroot/usr/share/fonts?

Już sobie poradziłem.
1. Nie uruchomiłem localedb-gen -> Dostałem polskie fonty w konsoli.
2. Nie zainstalowałem X11-fonts-base -> pojawiły się czcionki w skype, operze,
oo, nie pojawiły się w ff. Wszystkie czcionki były brzydkie, bez
antyaliasingu i bez polskich znaczków.
3. Zainstalowałem pakiet openoffice-i18n-pl-kde którego mi brakowało w oo a
ten pociągnął sporo zależności i jak się okazało najwyraźniej jedna z nich
wszystko naprawiła . -> wszędzie (łącznie z ff) czcionki z polskimi znaczkami
i antyaliasingiem. Może to był kdelibs ale ja się tam nie znam.

Dzięki za rade. Chyba juz wszystko mam ok i mogę teraz sobie podpiąć pod
ikonki programy pisząc dla takiego skype'a "run32.sh skype":]

> cat /bin/run32.sh
#!/bin/sh
dchroot -c i686 -- -c "$1"

:] Dzięki wielkie wszystkim za pomoc!:]