problem z cd-rom

Michal Felski fela w ds.pg.gda.pl
Nie, 26 Mar 2006, 21:35:59 CEST

Daniel Dawid Majewski wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nie zauważyłem wcześniej... ;)

> nieaktalne z związku z powyższym...

moduł był jak najbardziej załadowany, ale i tak dzięki za pomoc bo
dzięki tobie udało mi się problem rozwiązać. po prostu sprawdziłem
jeszcze raz pliki modules i modprobe.conf i znalazłem coś takiego:

options ide-cd  ignore=hdd

nie mam pojęcia skąd się to tam wzięło. jak wywaliłem to ruszyło.
dzięki.

btw. czy to ja musiałem to tam dopisać czy jest jakaś szansa ze to coś
innego mi tam dopisało tego ignore? może generate-modprobe.conf ?
gdzie szukać jakie opcje można dopisywać do tego i innych modułów?

--
pozdr.
Fela