iproute wrr

Marcin Wilk lupus w poprostu.net
Wto, 28 Mar 2006, 00:35:58 CEST

Witam wszystkich na grupie :) od razu mowie zanim samo wyjdzie :) ze niejestem zbyt wprawiony w bojach z PLD

mam pytanko. potrzebuje iproute z nalozona latka wrr  czy moge pobrac gdzies taka paczke ?

patrzylem i widzialem juz zrodla do iproute2-2.6.26-060323 czy mozna liczyc ze w niedlugim czasie pojawi sie paczka w ac  i czy bedzie nalozony wrr ?

gdzie ewentualnie moge znalezc patch ktory moglbym nalozyc na zrodla i zainstalowac calosc ze zrodel ?

Pozdrawiam

Marcin

p.s. sorki za crosa z pld-kernel ale mysle ze tutaj moje pytanie bedzie bardziej na miejscu