iproute wrr

Marcin Wilk lupus w poprostu.net
Wto, 28 Mar 2006, 14:46:37 CEST

>Czy masz załadowane moduły od wrr - (pewnie to będzie sch_wrr, ale
>może jakiś inny ???) - w jądrze PLD bardzo duzo dostarczane jest
>w postaci modułów - system nie widzi danej funkcjonalności dopóki
>nie zostaną załadowane odpowiednie moduły - spróbuj wywołać jako root:

>modprobe sch_wrr

moduly mam zreszta szukalem czy nie ma innych
wczesniej mialem jajko dystrybucyjne jednak padl mi dysk po czym
instalowalem juz na trzech roznych maszymnach i na kazdej to samo :(

# modprobe -l *wrr*
/lib/modules/2.6.14.6-5/kernel/net/sched/sch_wrr.ko.gz
/lib/modules/2.6.14.6-5/kernel/net/ipv4/ipvs/ip_vs_wrr.ko.gz

# lsmod | grep wrr
ip_vs_wrr               2688  0
ip_vs                  77248  2 ip_vs_wrr

a komenda ktora mi zwraca komunikat o nie zaimplementowaniu funkcji to:
# tc qdisc add dev imq1 parent 1:19 handle 8001: wrr sour masq 150 0

co to moze byc ??