[WiFi] Intel PRO/Wireless 2200 (NX6110 i pewnie kuzyni)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 28 Mar 2006, 19:22:27 CEST

Marcin Albecki napisał(a):
[CIACH]
> Hotplug ładuje.

Hotplug to kobylasty przeżytek.

> Tak, wiem że zamienić na udev, ale jak działa to
> narazie nie ruszam.

Polecam zamianę, bo udev naprawdę jest przyjemny.

[CIACH]
> Wszystko z poldka, nic nie budowałem, nic nie przerabiałem.

No ja poza wstrzeleniem sie w firmware odpowiedni dla mojego kernela też
nic nie musiałem grzebać (chyba, że dopisanie modułu do listy to grzebanie).

> A najlepsze
> jest to, że wcale się nie namęczyłem uruchamiając wi-fi :)

Nikt nie mówił, że się trzeba męczyć (bo nie trzeba). Sęk w tym, że to
co jest dostępne "out of the box" w PLD (i w większości innych distro)
nie pozwala wykorzystać pełni możliwości karty - bez trybu monitor
obsługiwanego przez nowy firmware można zapomnieć o zabawie z kismet. A
jak już mam sprzęt, to chciałbym wykorzystać pełnie jego możliwości (i
się czegoś przy okazji nauczyć).
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org