nagrywarka DVD przez USB

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 29 Mar 2006, 00:30:48 CEST

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
> Osóbka znana jako Łukasz Maśko, wystukała:

> faktycznie - miałem uhci_hcd
> Thx ;)

No ładnie.
Zdycha k3b po około 15%
Nie działa mi speedtouch na tym module :(
Jakieś pomysły? Idzie wydzielić cześć usb przez 2.0 a cześć na 1.1 (to by
załatwiło sieć)? Płyta to: ASUS K7-V880
Jakiś trefny sprzęt mam???

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl